JB Reklame og Nordland Musikkfestuke inngår 3-årig samarbeid

Nordland Musikkfestuke og Gosh JB Reklame har inngått et treårig samarbeid som innebefatter innkjøp og utvikling av festivalens festivalprodukter. Markedssjef i Nordland Musikkfestuke, Fredric Persson, er storfornøyd med avtalen.

-Jeg er kjempeglad for å kunne ønske JB Reklame velkommen inn i Musikkfestukefamilien. Vi har lenge hatt et godt forhold til JB Reklame, og det føltes rett å kunne formalisere samarbeidet. Dette er selvfølgelig et ledd i den tidligere varslede omprofileringen for 2018, sier Persson.

 

Gosh JB Reklame er med sine 36 år Bodøs eldste firma i sitt slag. Med varer og tjenester innen visuell profilering - som profiltøy, strø- og reklameartikler, profildesign, skilt, bildekor og storformatprint, er selskapet godt kjent med festivalmarkedet.

- For oss føles det helt naturlig å inngå samarbeid med Musikkfestuka, og vi ser frem til et langt og godt samarbeid, sier Bjørn A. Hansen, eier og daglig leder i Gosh JB Reklame.